Tuesday, April 26, 2011

Kejayaan Yahudi Telanjangkan Wanita Muslim

Dibawah ini aku buat sedikit kronologi atau evolusi kejayaan yahudi laknatullah dalam menyesatkan wanita umat islam. Dengan kebijaksaan yang allah berikan kepada kaum mereka ini, mereka telah mentelanjangkan sedikit demi sedikit wanita islam tanpa kita sedari dengan fesyen yang mengikut perubahan zaman.
1.SEMUA TERTUTUP
2.MATA MULA NAMPAK
3.SELURUH MUKA NAMPAK
4.MULA TAYANG DADA
5.SEMAKIN SIMPLE
6.MULA TUNJUK RAMBUT
7.TUDUNG DAH HILANG
8.RAMBUT DIWARNA PULA
Kepada kaum wanita diluar sana jangan engkau menjadi orang yang nabi maksudkan di dalam hadis dibawah ini:


“Kamu akan mengikuti perilaku orang-orang sebelum kamu sejengkal demi sejengkal dan sehasta demi sehasta, sehingga kalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu ikut memasukinya.” Para sahabat lantas bertanya, "Apakah yang anda maksud orang-orang Yahudi dan Nasrani, ya Rasulullah?" Beliau menjawab, "Siapa lagi (kalau bukan mereka)?" (HR Bukhary)

Inilah usaha yahudi mentelanjangakan wanita islam. mereka mencipta fesyen tudung yang cantik,simple dan bergaya tetapi tidak mengikut syariat islam dan tuntutan agama. Bergembira mereka dengan dunia sementara mereka.


p/s : Nombor 1 hingga 3 gambar di atas suruhan diajar oleh nabi muhammad s.a.w. Nombor 4 hingga 8 ikut telunjuk yahudi laknatullah. Jadi tepuk dada tanyalah selera kamu lebih bahagia mengikut yang mana.. kamu patut ambil perhatian pada no 4 tu.. fesyen itulah kebanyakkan wanita hari ini suka ikut. Mereka selesa berpakain macam ini, mereka nampak cantik, selesa, ringkas tetapi hakikatnya Ini nyata sekali telunjuk yahudi.. Insaf dan berubahlah ke arah kebaikan.


Read more: http://ilhamnurulresources.blogspot.com/#ixzz1KYdyHzWL

No comments:

Post a Comment