Sunday, December 26, 2010

Gadis Melayu Anjur Pesta Seks Sambut Krismas

Jangan lupa kawan-kawan malam esok dan malam tahun baru. Amy ada temujanji yang menarik. Amy mahu raikan pesta buih dengan bebas. Amy mahu raikan ia dengan gembira dan senang ahti.
Detik yang amy nanti telah tiba. Detik yang amy tunggu sudah kembali. Ini perkara yang mereka biasa buat. Pesta buih aka pesta seks kini kembali pada malam ini. Ya betul. Malam ini. Sempena krismas.
Mari kita pujuk Amy. Kita kena pujuk dia dengan lemah lembut. Jangan marah atau berkasar dengan Amy. Nanti dia tak upload gambar parti buih macam mana?
Mari kita lihat contoh gambar parti buih. Ini gambar 18sx. Bagi mereka yang belum 18sx jangan tengok. Bagi mereka yang dah melepasi 18sx juga dinasihatkan jangan tengok kalau tak mampu kawal nafsu.
Sudah tengok? Sudah saksikan? Inilah dia kehebatan parti buih. Anda tak perlu berbelanja banyak untuk mandi siap bersabun. Anda hanya perlu bayar rm50 dan ke atas untuk mandi sepanjang malam [tue pun kalau tahan ler]. Saya percaya ini adalah salah satu cara kempen jimat cermat yang di jaja oleh kerajaan. Adalah amat tidak baik untuk kita merosmahmansurkan duit kita di kala ekonomi malaysia belum stabil sepenuhnya.
Lihat event di bawah ini. Event parti buih ini telah berlepas dan berlalu dengan jaya nya.
Event yang telah lepas ini menghasilkan pelbagai perkara selepas itu. Apa yang korang fikir memang sama apa yang kepala hotak aku fikir. Cis. Memang tak boleh blah otak kita semua. Memang otak blue beb.
Dan lihat ini pulak.
Ini adalah event yang bakal berlangsung. Ianya di organise kan oleh amy sendiri. Amy ialah orang melayu dan orang muslim. Kisah amy boleh diselak kat sini. Selain dari event ini Amy juga organize event parti sambut tahun baru 2011. Tahun baru beb. Sapa tak sambut? Pak menteri kita pun sambut. Sattuuuuuuu malaysiaaaaa… kata pak najib kita. Peh tue bakar2 mercun. Itulah cara orang islam kat malaysia bersyukur. Kita takde solat2 time tue. Seme happy dan enjoy buat perarakan maksiat besar-besar. Happening dan best. Siyes. Tengok lepas 9 bulan jadi apa? Heh. Lagi happening beb. Bab tue lah ali rustam awal2 lagi dah kawtim masalah neh. Siap buat sekolah mengandung. Shahrizat plak buat baby hatch. Memang best giler.

2 comments: